úterý 4. července 2023

Poznávání rodné vlasti - Sever, Východ, Jih, Západ

Sever

Nejsevernější místo mé vlasti jsem navštívil pěšky na závěr krátké dovolené s přáteli v Heřmanicích v Podještědí. Vyšel jsem z obce Severní po zelené TZ k hraničnímu přechodu a dál po žluté TZ k nejsevernějšímu bodu České republiky. Odtud pokračoval dále po žluté TZ a dokončil okruh do obce Severní.

Západ

Nejzápadnější místo mé vlasti jsem navštívil na mtb během týdenní dovolené s přáteli v Doubravě. Jel jsem napřed, při sjezdu z kopce minul za hřbitovem zaniklé obce Újezd zelenou odbočku a dojel na konec cesty uprostřed louky. Zpět se mi nechtělo, tak jsem přes louku dojel k potůčku, přes který jsem se musel protlačit i s kolem hustým houštím, abych se vrátil zpět na zelenou TZ. Dojet zbytek výpravy na nejzápadnější bod ČR už byla pohoda. Dál jsme pokračovali lesní pěšinou na německou červeně značenou cestu.



Žádné komentáře:

Okomentovat