sobota 25. června 2016

Bahna 2016



Na tuto akci jsem se už vypravoval asi 12 let, pokaždé jsem ale ze zpráv či novin zjistil, že se Bahna zrovna konala! Letos se mi ozval bývalý kolega v podvečer před konáním "Dne pozemního vojska - Bahna 2016", zda se zúčastním. Konečně! Přehodnotil jsem plán na sobotu a vyrazil směr Strašice.
 Nemůžu začít jinak než mým oblíbeným BVP 1 :-) Následuje vylepšený typ BVP 2.
Toto už je současnost. Pandur II (KBVP - VR).









Za Pandurem jede SKOT 64A
 V době mé "služby vlasti" jezdili průzkumáci také na BVP1, dnes mají  Kajmana.
Ascod by měl nahradit "bevka". No nevím, jestli bude tak dobrej. :-)
Během mé ZVS (Základní Vojenská Služba) jsem jedno "speciální" cvičení absolvoval ve VVP (Vojenský Výcvikový Prostor) Jínce (Brdy). Popis cvičení jsem si zanesl do "Bigošáku". Obvyklá cvičení jsem prodělal ve VVP Doupov (Doupovské hory).
Ve VVP Jínce jsem poprvé uviděl "Danu" v akci. A že to byly šlupky! :-)
Samohybná houfnice Dana
Během dne proběhlo i několik ukázek z historie I. a II.světové války se soudobou vojenskou technikou. Jak pozemní.....
Německý těžky tank Tiger
                                                                               Sovětský střední tank T34-85
.....tak leteckou.

Britský Sopwith 1½ Strutter











Letecký souboj - britský Sopwith 1½ Strutter a německý  Fokker Dr.I
Britský Sopwith 1½ Strutter v akci

Žádné komentáře:

Okomentovat