úterý 1. března 2011

Vinotéka 2011

Vždycky mě fascinovali lidé kteří mají přehled o dobrých vínech. Já jsem spíš na "tekutý chleba" tak poznám "klasicky" víno jen podle barvy - bílé nebo červené.... :-) 
 Nechápal jsem dřív proč se nejlevnějším ovocným vínům říkalo "Dunihlav" do té doby kdy jsem jednou během svého dlouhodobého pobytu v "kasínu" VÚ 8015 vypil skoro dva litry "čuča" a druhý den jsem opatrně prostrkával hlavu futrem dveří neboť jsem měl pocit že má hlava je medicimbal a nechtěl jsem si odřít uši o futra! Bohužel toto mé počínání neušlo mým spolubojovníkům kteří z toho měli náramnou prču místo aby mi pomohli protáhnout hlavu dveřmi! :-)
Při jedné ochutnávce vín v Pavlově mě kamarádka nasměrovala ke koštu ledového vína a můj vinný favorit byl na světě.
Pro svoji osvětu jsem si naskenoval přehled druhů vín  a 100 nejlepších českých vín abych se dostal trochu do obrazu.






 Ale stejně - pivko je pivko! :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat