čtvrtek 7. října 2010

Hnojový dům - Jizerské hory

Trochu opožděně jsem narazil na článek o tom že zemřel svérázný majitel Hnojového domu v osadě Jizerka Gustav Ginzel. Kdysi dávno (v roce 1993) při čundru po Jizerkách mě k němu zatáhl kamarád Jóna a musím říct že prostředí Hnojového domu na mě udělalo dojem. Chtělo to jen trochu potlačit nevětrané "podivné pachy" domu. :-) Prohlídka vystavených "kuriozit" s výkladem Gustava ale stála za to. Pak jsem ještě v zimě roku 1994 navštívil Hnojový dům a chtěl udělat nějaké fotky, ale objektiv se mi uvnitř Misthausu zamlžil tak jsem si říkal že v létě to napravím. Nenapravím to už.....
Hnojový dům.


Pohled už byl od Ginzela orazítko-
vaný dopředu. To nešlo nekoupit!  :-)



K přiblížení jak to v Hnojovém domě vypadalo naleznete zde (+ další 4 pokračování) s německým komentářem Gustava nebo naopak s jeho českým komentářem naleznete zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat