sobota 29. června 2013

Z mého života III. - MTBO

Po 27ti letech od mého posledního závodu v OB jsem se nechal ukecat kamarádkou, abych jí dělal parťáka na orientační závod dvojic na horských kolech (MTBO) v okolí Krakovce. Už pár let jsem o tom přemýšlel, že bych si vyzkoušel orientační závod na horském kole, protože klasický OB už bych asi nedal, ale pořád jsem se k tomu neměl. Takže nabídka přišla ve správnou chvíli.
První závod MTBO dvojic jsem bral jako "seznámení s problematikou", tudíž jsem ho "klasicky" podcenil! :-) Teď už vím, že to chce vlastní mapník a mapu, nešpekulovat o brodech přes Berounku a držet se cest. Pokud se člověk nebojí brodů přes rozvodněné potoky, tak cesta po silnici nemusí být zrovna nejrychlejší. A další vychytávky jsem si uložil do paměti. Specialitou závodu byly tajné kontroly, k jejichž určení byly indicie z filmu "Ať žijí duchové". Tak to bylo něco pro Danču. Klasické motto "Není důležité zúčastnit se , ale hlavně vyhrát!" jsme si s Dančou významově otočili a bylo to v pohodě. Když jsem v kempu potkával bývalé Pragováky, co OB vyměnili za MTBO a už tyto závody jezdí 15 let, pochopil jsem, že ve své kategorii MD+ (nad 80 let) se na bednu nedostanu ani náhodou. Výsledky to jen potvrdili. :-) 
Celkově mě závod nadchnul a třetí ročník si nenechám ujít, aspoň doufám. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat